Op vrijdag 7 november start het nieuwe seizoen van de KPN eDivisie met een nieuwe hoofdpartner voor het eSportsteam van Heracles Almelo. Hettrix, het innovatieplatform van Heracles Almelo, heeft zich verbonden aan het eSportsteam. Het logo van Hettrix prijkt dit seizoen op het officiële eSportsshirt, dat volgende week voor het eerst gedragen zal worden in het openingsweekend van de KPN eDivisie. Door de gemeenschappelijke doelgroep van Heracles eSports en Hettrix is dit voor beide partijen een mooie en logische stap vooruit.

Voor Hettrix is dit het eerste sponsorschap en deze is volledig passend bij de doelgroep die Hettrix wil aanspreken, namelijk het talent uit de regio. Hettrix heeft als doel het binden, boeien en behouden van (technisch) talent voor de regio Almelo en omgeving. Door Milan Plevier, de eSporter die Heracles Almelo dit seizoen vertegenwoordigt in de KPN eDivisie, in te zetten als ambassadeur, heeft Hettrix een uithangbord die volledig bekend is met de doelgroep en hierin mee kan helpen aan het talentbehoud van de regio.

“Hettrix gelooft in de kracht van samenwerking en verbindt organisaties op een bijzondere manier, via de laagdrempeligheid van voetbal. Samen in het Asito stadion delen we kennis en ontwikkelen we initiatieven rondom thema’s als talentontwikkeling, vitaliteit en duurzaamheid. De shirtsponsoring van het eSportsteam is dan ook een logisch gevolg van de ontwikkeling van Hettrix waarin talentbehoud voor de regio samenkomt”, alsdus Marjon Veldsink, business development manager.