De Heracles Foundation lanceert de herlanceringscampagne ‘Meer kleur…’ onder het thema ‘De Kracht van Geluk’. Centraal staat de introductie van de vernieuwde strategie van de stichting. We willen laten zien hoe Heracles en Almelo samen bijdragen aan meer welzijn en geluk in de regio. De ontwikkelde campagnevideo brengt de wisselwerking tussen club en stad tot leven.

De kracht van geluk
Geluk is een fundamentele bouwsteen van een gezond en succesvol leven. Onderzoek toont aan dat geluk een belangrijke factor is in zowel fysiek als mentaal welzijn, en het vormt een cruciale basis voor sociale cohesie en cognitieve groei. Met de Heracles Foundation omarmen we dit en gebruiken we geluk als een krachtig middel om levens te verbeteren. Ons doel is om niet alleen individuen, maar de hele regio naar een hoger niveau van welzijn te tillen – samen werken we aan een hoger Bruto Twents Geluk, met een ambitie om dit naar een 7,5 te brengen.

Campagne ‘Meer Kleur’
In de campagne(video) zetten we Almelo en haar Heracles Almelo centraal. We leggen ook de nadruk op de kracht van beiden samen, waarbij 1+1=3 van toepassing is. De campagne laat zien hoe Almelo en Heracles onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en hoe de Heracles Foundation impact maakt en ‘meer kleur’ geeft aan de regio. De visuele overgang van zwart-wit naar kleur benadrukt hoe Heracles ‘meer kleur’ geeft aan Almelo.