Antonio Satriano is de rest van het seizoen uitgeschakeld. De aanvaller van Heracles Almelo zou in gaan vallen tijdens de interland Italië onder 20 tegen de leeftijdsgenoten uit Duitsland, maar hij raakte tijdens zijn warming up geblesseerd.
“Helaas heb ik een breuk in een middenvoetsbeentje”, aldus Satriano. “Ik ga de komende tijd hard werken om weer fit te worden.” Satriano zal het eerste gedeelte van zijn revalidatie vanaf komend weekend in Italië afwerken.






























