Beste sponsor,

De start van het nieuwe seizoen nadert met rasse schreden. De spelers en technische staf keren terug naar de club en aanstaande maandag, 27 juni, zal om 17.00 uur de eerste training van start gaan. Samen gaan we er een bijzonder jaar van maken en werken we aan ons gezamenlijke doel, promotie naar de Eredivisie.

Naast de sportieve voorbereidingen zijn we met z’n allen hard aan het werk om de organisatie klaar te stomen voor een daverende start van het nieuwe seizoen tegen ADO Den Haag op vrijdag 5 augustus. Als sponsor van Heracles Almelo zult u begrijpen dat uw steun, medewerking en sponsoring minstens zo belangrijk zijn. Samen moeten we ervoor zorgen dat we aan het eind van komend seizoen promotie naar de Eredivisie kunnen vieren.

Door deze voorbereidingen hebben we nog niet iedere sponsor kunnen spreken de afgelopen weken en krijgen we terecht steeds meer vragen zo vlak voor de start van de competitie. Daarom hebben we in het volgende bericht een update en antwoorden op de meest gestelde vragen van de afgelopen weken samengevat.


Is het speelschema definitief?

Het definitieve speelschema is afgelopen vrijdag 16 juli bekend gemaakt door de KNVB.

De verkoop van seizoenkaarten gaat best goed, nietwaar?

Het gaat geweldig! Het is fantastisch om te zien hoeveel steun de Heraclieden aan de club geven en hoeveel passie ze hebben om er een mooi seizoen van te maken! De huidige stand in de seizoenkaartenactie (per 23-06-2022) is meer dan 6.000 seizoenkaarten, exclusief business seats. De reguliere verkoopperiode is afgelopen zaterdag 18 juni om 10.00 uur begonnen. Vanaf de start van het seizoen zijn ook de beheersmaatregelen weer verleden tijd en spelen we in een volledig geopend Erve Asito, inclusief extra kaartverkoop en uitsupporters.

Waar zijn jullie allemaal mee bezig?

Naar aanleiding van de gebeurtenissen van het afgelopen seizoen hebben het bestuur en de directie van de club klankbordgroepen gevormd en gesprekken gevoerd met diverse supporters en sponsoren van Heracles Almelo. Deze gesprekken gingen vooral over de wijze waarop het beleid moet worden geformuleerd en hoe diverse processen in de toekomst moeten worden ingericht. Er zijn 4 werkgroepen opgestart te weten structuur, cultuur, financiën en voetbal. Deze werkgroepen zullen de komende tijd nog met elkaar in gesprek blijven om een goede basis te leggen voor een duurzame toekomst van onze mooie club.

Worden alle sponsoren en BusinessClubleden bezocht?

U bent als sponsor super belangrijk voor de club. Mede dankzij u kunnen wij werken aan de continuïteit van de club. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zien, want dankzij u en uw loyaliteit kunnen wij de aanval op de Eredivisie vol inzetten. We hebben met een aantal sponsoren en de klankbordgroep gebrainstormd en een aantal opties uitgewerkt. De accountmanagers zijn op dit moment druk bezig om alle partners te bezoeken om te bespreken wat een degradatie betekent en ook om een luisterend oor te zijn voor uw vragen en reacties. Uw vaste accountmanager zal persoonlijk contact met u opnemen om een afspraak te maken. Aarzel niet om contact op te nemen met, Maureen, Gerrald, Robbert, Niels, Tom, onze nieuwe versterking Patrick of ons algemene adres (commercie@heracles.nl) als u vragen heeft. Ook Belinda is weer enkele uurtjes per week beschikbaar, maar zal zelf met enkele van haar sponsors contact opnemen. Wij rekenen ook komend seizoen op uw trouwe support!

Gaat er iets veranderen rondom Heracles Business?

Sinds het begin van het jaar hebben wij als commerciële afdeling hard gewerkt om onze diensten te vernieuwen en te verbeteren. Zo zijn we onder andere bezig met het ontwikkelen van een (digitale) sponsorbrochure ter vervanging van onze folders, waardoor het makkelijker wordt om in een eenvoudig boekwerk te zien wat we als club te bieden hebben. Daarnaast kunnen we nieuws en evenementen met u delen per Whatsapp, lanceren we binnenkort de vernieuwde business website en wordt de Heracles Business app geüpdatet. Hierdoor wordt het eenvoudiger om (zakelijk) nieuws te volgen, (extra) kaarten te bestellen, wedstrijdarrangementen te boeken en aan te melden voor BusinessClub evenementen. Een uitgebreidere toelichting volgt op het moment van lancering. Tot slot is een van de grootste opgaven het herstructureren van onze database, zodat we u in de toekomst sneller en beter kunnen helpen. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, want dankzij u kunnen wij de aanval op de Eredivisie vol inzetten.


Heracles Business enquête

Afgelopen zaterdag 18 juni hebben wij de Heracles Business enquête per e-mail verstuurd naar alle BusinessClubleden, waarin u uw feedback kunt geven over het afgelopen seizoen. Wij zullen uw ideeën en opmerkingen gebruiken om onze dienstverlening in het komende seizoen te verbeteren. Heeft u geen mail ontvangen? Stuur dan even een mail naar commercie@heracles.nl.

Wij zijn Heracles!