De samenwerking tussen Sports Exposure en Heracles Almelo, die liep tot en met 2023, is per direct opengebroken en met twee seizoenen verlengd. Sports Exposure exploiteert met succes LED-boarding, virtuele reclame-uitingen en goalboarding bij de thuiswedstrijden van Heracles Almelo.

Geoffrey Wouters van den Oudenweijer, algemeen directeur Sports Exposure: “We werken al geruime tijd op goede voet samen met Heracles Almelo en zijn verheugd het wederzijdse vertrouwen te bekrachtigen met een hernieuwde samenwerking. Daarbij zien we een groeiende interesse van landelijke merken voor het podium voetbal met TV-boarding als onderscheidend medium.”

Rob Toussaint, algemeen directeur Heracles Almelo: “Heracles Almelo en Sports Exposure werken al ruim vijftien jaar samen. We zijn dan ook blij dat de goede gesprekken van het afgelopen jaar hebben geleid tot verlenging van het contract tot 2025.” Tom Uitzetter, commercieel manager Heracles Almelo, vult aan: “Zoals de goede gesprekken in harmonie gingen, gaat de samenwerking dat ook altijd op basis van vertrouwen. Dat is fijn werken.”

Rob Toussaint (algemeen directeur Heracles Almelo), Geoffrey Wouters van den Oudenweijer (directeur Sports Exposure) en Tom Uitzetter (commercieel manager Heracles Almelo)

New call-to-action