De samenwerking tussen terStal en Heracles Almelo is met een seizoen verlengd. Het familiemodebedrijf is sinds 2018 Partner in Business en heeft door middel van exposure bij de club zowel regionaal als landelijk een grote naamsbekendheid opgebouwd. Naast het reguliere voetbal supporten zij als ePartner ook Heracles eSports en bereiken daarmee een voor hen belangrijke, jonge doelgroep.

Niek Gloudemans, algemeen directeur terStal: “Net als Heracles heeft terStal ook de ambitie om te groeien. Door de virusuitbraak hebben we onze winkels helaas tijdelijk moeten sluiten, maar zijn we online gelukkig explosief gegroeid. Dit partnership is daarbij erg waardevol. We werken samen aan iets moois.”

Rob Toussaint, algemeen directeur Heracles Almelo: “We zijn trots dat terStal als Almeloos bedrijf al jarenlang bijdraagt aan het succes van Heracles. Ook in moeilijkere tijden blijft terStal onvoorwaardelijk achter ons staan. Dat is fantastisch.”

Niek Gloudemans (algemeen directeur terStal) en Rob Toussaint (algemeen directeur Heracles Almelo)

New call-to-action