Vanaf seizoen 2021-2022 zal Woonboulevard Oldenzaal nog vaker te zien zijn rondom thuiswedstrijden van Heracles Almelo. Gerie van Gils, DGA en Erwin Wilmink, financieel manager van Woonboulevard Oldenzaal, hebben de samenwerking met Heracles Almelo met een seizoen verlengd en tegelijkertijd geïntensiveerd. Als Subsponsor en Activatiepartner hebben zij komend seizoen exposure op de LED-boarding en videowalls. Daarnaast zal er vanaf komende maand in samenwerking met Heracles Almelo een actie voor supporters worden opgestart. Supporters kunnen bij aankoop van huiselijke inrichting bij de Woonboulevard Oldenzaal, in aanmerking komen voor een ‘gratis’ seizoenkaart.

Naamsbekendheid in de regio

Gerie van Gils: “De exposure die we bij Heracles Almelo hebben, levert ons veel naamsbekendheid op in de regio Almelo en ondersteunt onze reclamecampagnes. Deze samenwerking is erg waardevol voor ons. Hierdoor zijn wij ook in de regio Almelo goed zichtbaar.” Erwin vult aan: “De samenwerking met Heracles Almelo is ons afgelopen seizoen goed bevallen. We zijn daarom trots dat Woonboulevard Oldenzaal zichzelf vanaf komend seizoen Subsponsor en Activatiepartner mag noemen.”

Tom Uitzetter, commercieel manager Heracles Almelo: “Woonboulevard Oldenzaal gelooft in de waarde die sportsponsoring kan hebben voor haar naamsbekendheid en imago. Deze intensivering van de samenwerking toont aan dat Heracles Almelo verder groeit in de regio. Wij zijn blij dat Woonboulevard Oldenzaal met ons mee wil groeien en dat Heracles via hen ook meer zichtbaar is in en rondom Oldenzaal.” Robbert Rustenberg, accountmanager Heracles Almelo vult aan: “De gesprekken die wij gevoerd hebben, heb ik altijd als erg prettig ervaren. Het vertrouwen in Heracles Almelo doet ons goed. We kijken uit naar een succesvol seizoen.”

New call-to-action