Nijhof-Wassink Groep is dit seizoen Diamantsponsor van Heracles Almelo geworden. De logistieke dienstverlener met het hoofdkantoor in Rijssen en twintig vestigingen in binnen- en buitenland heeft haar sponsorpakket uitgebreid met diverse exposuremiddelen. De logo’s van Nijhof-Wassink en Nijwa Groep zijn tijdens de thuiswedstrijden te zien op de (LED-)boarding, perswanden en interviewborden van Heracles Almelo.

Freddy Nijhof, President-commissaris van Nijhof-Wassink: “Ons in 1967 opgerichte familiebedrijf bestaat vandaag de dag uit 1.300 medewerkers die werkzaam zijn in onder andere de bedrijven Nijhof-Wassink en Nijwa Groep. Nijhof-Wassink is de transporttak van de Nijhof-Wassink Groep en heeft vestigingen in Nederland, Duitsland, Polen, Hongarije en België. Voor producenten en leveranciers van de chemische en diervoeder industrie vervoeren wij een grote variatie aan droge en vloeibare bulkproducten. Ook verzorgt Nijhof-Wassink vanuit haar verschillende vestigingen de op- en overslag van deze goederen.”

Nijwa Groep

Nijwa Groep is met haar 13 vestigingen de truck- en bedrijfswagendealer voor Volvo Trucks en Renault Trucks en bedrijfswagens in Groningen, Drenthe en Overijssel en in Polen. Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte vracht- en bedrijfswagens biedt Nijwa Groep een compleet pakket aan after-salesdiensten, waaronder onderhoud, keuringen en verhuur.

Erik Schiphorst, CEO van Nijhof-Wassink Groep: “Wij werken dus zowel internationaal als nationaal. Onze bedrijven en diensten willen wij verder onder de aandacht brengen bij een breed publiek. Deze al langlopende samenwerking met Heracles Almelo sluit goed aan bij die behoeften.”

Rob Toussaint, algemeen directeur van Heracles Almelo: “Nijhof-Wassink Groep ziet, net als meer van onze sponsoren, de waarde van sportsponsoring en de positieve media-aandacht die Heracles Almelo krijgt. We zijn verheugd dat deze samenwerkingsovereenkomst is uitgebreid.”

Van links naar rechts: Algemeen directeur Rob Toussaint, CEO Erik Schiphorst, President-commissaris Freddy Nijhof en commercieel manager Tom Uitzetter.

New call-to-action