Het Almelose digitale bureau Adwise is voor minimaal de komende drie jaren Subsponsor bij Heracles Almelo. Op de foto tekenen van links naar rechts Bas Wolters (manager marketing en communicatie Heracles Almelo), Karlijn Nieuwenhuis (lead digital consultant Adwise), Gijs Westerbeek (managing director Adwise), Jeroen ter Laak (director marketing Adwise), Rob Toussaint (algemeen directeur Heracles Almelo) en Ron Sepp (accountmanager Heracles Almelo) de nieuwe overeenkomst.

De afgelopen maanden hebben medewerkers van Adwise en Heracles Almelo in relatieve korte tijd intensief samengewerkt aan het nieuwe Heracles.nl. Het resultaat mag er zijn, een nieuwe frisse uitstraling en veel meer mogelijkheden. Bovendien is de website nu gekoppeld met diverse applicaties en systemen zoals de fan app en Opta.

Echter zijn we nog niet klaar en gaan we de komende periode in samenwerking met onze webpartners volop bezig met de verdere doorontwikkeling van het platform, waarbij de focus ligt op data, de webshop en kleurrijk zwart-wit.