Al jaren is Heracles Almelo een gevestigde naam in het Nederlandse voetballandschap. Een club met een rijke historie die 119 jaar geleden is opgericht. Op Erve Asito ontvangen we iedere thuiswedstrijd duizenden supporters, sponsoren en andere belangstellenden. Ook buiten wedstrijddagen om is Erve Asito een thuis voor iedereen en een plek van ontmoeting. Heracles Almelo is meer dan voetbal alleen. Wij zijn Heracles.

Facilitair Manager (fulltime)

Heracles Almelo is op zoek naar een gedreven facilitair manager. In samenwerking met de Manager Financiën en Bedrijfsvoering zorg je er voor dat er een optimale ontwikkeling en benutting komt van de stadionfaciliteiten. Tot de taakgebieden behoren o.a. planning en inrichting van het stadion en kantoren, (toekomstige)sportvelden, ICT en schoonmaak. Je bewaakt de huidige processen en stuurt bij waar verbeteringen mogelijk zijn. 

Als facilitair manager rapporteer je aan de Manager Financiën en Bedrijfsvoering en ben je verantwoordelijk voor onder meer:

  • Actualiseren van het Meer Jaren Onderhouds Plan (MJOP)
  • Opstellen van het facilitaire beleid
  • Leiding en sturing geven aan de afdeling facilitaire zaken
  • Contractbeheer van alle facilitaire zaken
  • Zorgdragen voor een soepel en tijdig verloop van alle facilitaire dienstverlening inclusief wedstrijddagen
  • Bijhouden van de jaarlijkse keuringen en inspecties
  • Het bewaken van de facilitaire licentie eisen van de KNVB
  • Budgetbewaking
  • Sturing geven op de duurzaamheidsambities van Heracles Almelo en daar naar handelen
  • Het onderhouden van de sportvelden en het begeleiden van de overgang van kunstgras naar natuurgras
  • Proactief zijn in het verbeteren van de faciliteiten

In verband met de nauwe samenwerking met de veiligheidscoördinator is affiniteit met de afdeling veiligheidszaken (rondom wedstrijden) een pré. 

Wij zoeken

Wij zoeken iemand die proactief is en makkelijk schakelt tussen verschillende doelgroepen en externe samenwerkende partijen. Je weet op een betrokken en overtuigende manier het beste uit onze medewerkers te halen om samen met hen te groeien naar een professionelere werkomgeving. Daarnaast ben je integer, flexibel en stressbestendig. Verder beschik je over:

  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Bereidheid en flexibiliteit om buiten kantoortijden te werken
  • Kennis en ervaring met betrekking tot facilitair management
  • Ruime kennis van het Microsoft Office-pakket
  • Affiniteit op het gebied van facilitaire zaken en veiligheidszaken
  • Minimaal mbo werk- en denkniveau

Een aantal pre’s zijn:

  • Je bent afkomstig uit en/of betrokken in Almelo en omstreken
  • Je bent supporter van Heracles Almelo
  • Je hebt een afgeronde opleiding Facility Management
  • Minimaal 2 jaar leidinggevende ervaring
  • Administratief onderlegd

Wij bieden

  • Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid in een prettige en informele werkomgeving
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een marktconform salaris
  • Een contract voor (in eerste instantie) een jaar
  • Een unieke en zeer veelzijdige functie in een dynamische werkomgeving

Solliciteren?

Je schriftelijke reactie voorzien van je motivatie en cv ontvangen wij graag per e-mail naar hr@heracles.nl vóór 12:00 uur woensdag 23 november 2022. Reacties zonder brief en/of motivatie worden niet in behandeling genomen. Eventuele vragen kun je mailen naar r.enting@heracles.nl t.a.v. Remon Enting. De eerste ronde gesprekken staan gepland op vrijdag 25 november 2022. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.